OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
ALBUD APARTAMENTY WSCHÓD SP. Z O.O.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest ALBUD Apartamenty Wschód Spółka z o.o. z siedzibą w Gąsawach Rządowych 111, 26-502 Jastrząb, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000816472, o numerze NIP 799-197-58- 92 i kapitale zakładowym równym 50 000 złotych, zwana dalej „Spółką”.
2) Spółka przetwarza następujące kategorie Państwa danych osobowych: dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, nazwę firmy, numer NIP), dane adresowe (adres zamieszkania, siedziby, prowadzenia działalności) oraz dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail).
3) Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane przez Spółkę w następujących celach:
-
- przedstawienia ofert Spółki i podmiotów współpracujących ze Spółką (art. 6 ust. 1 lit. b lub lit. f RODO),
- zawarcia i wykonania umowy łączącej Państwa ze Spółką (art. 6 ust. 1 lit. b i lit. c RODO),
- realizacji przez Spółkę czynności wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym: wystawiania, przechowania faktur oraz dokumentów księgowych, udzielania odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianych przepisami (art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e RODO),
- marketingu, w tym promocji inwestycji realizowanych przez Spółkę lub podmiotów współpracujących ze Spółką (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- tworzenia zestawień, analiz, statystyk na potrzeby wewnętrzne Spółki (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- ustalenia i dochodzenia roszczeń Spółki w związku z prowadzoną działalnością (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dane dotyczące podmiotów współpracujących ze Spółką są dostępne w siedzibie Spółki.
4) Państwa dane mogą być udostępniane przez Spółkę:
- podmiotom i organom, którym Spółka jest zobowiązana lub upoważniona udostępnić dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
- agentom Spółki, agencjom reklamowym i innym podmiotom pośredniczącym w sprzedaży nieruchomości Spółki lub organizującym akcje marketingowe,
- podmiotom obsługującym systemy informatyczne i świadczącym Spółce usługi doradcze, pomoc prawną, podatkową, rachunkową,
- podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
- podwykonawcom inwestycji realizowanych przez Spółkę,
- podmiotom współpracującym ze Spółką, w związku z inwestycjami i usługami oferowanymi przez te podmioty.
Informacja o podmiotach dostępna jest w siedzibie Spółki.
5) Państwa dane osobowe obecnie nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). Może się jednak okazać, że w przyszłości Spółka zdecyduje się na przekazanie danych poza EOG, jednak wyłącznie w zakresie, na jaki pozwalać będzie prawo.
6) Państwa dane osobowe będą przechowywane:
- przez czas wykonywania obowiązków, np. wystawienia faktury,
- przez czas obowiązywania umowy zawartej ze Spółką, a po jej zakończeniu, w związku z obowiązkiem prawnym Spółki wynikającym z przepisów prawa,
- przez czas niezbędny do dochodzenia roszczeń przez Spółkę w związku z prowadzoną działalnością lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec niej, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w ww. przepisach prawa.
W każdym momencie przetwarzania danych osobowych Spółka kieruje się zasadami ograniczenia celu, minimalizacji danych i ograniczonych okresów przetwarzania.
7) W związku z przetwarzaniem przez Spółkę danych osobowych, przysługuje Państwu:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo do sprostowania danych osobowych,
- prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego,
- prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
- prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Spółka będzie przetwarzała Państwa dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
8) Podanie danych osobowych jest konieczne w celu określonym w punkcie 3 dla:
- zawarcia i wykonania umowy zawartej ze Spółką, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i wykonania ww. czynności,
- otrzymywania ofert lub marketingu produktów oferowanych przez Spółkę i podmiotów współpracujących ze Spółką, a konsekwencją niepodania Państwa danych osobowych jest brak możliwości otrzymywania tych ofert lub marketingu produktów lub usług.
9) Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane przez Spółkę w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą profilowane.
10) W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości dotyczących ochrony Państwa danych osobowych proszę o kontakt mailowy (info@albudapartamenty.pl) lub telefoniczny (+48 606 277 537 lub +48 604 900 998).